Strony

niedziela, 15 stycznia 2012

Buty, buciki...

Mam fioła na punkcie butów, także dziś chciałabym się Wam 'pochwalić' moją kolekcją butów;)

Jedni mogą pomyśleć, że jest ich za dużo, inni stwierdzą, że to mało i ich liczy więcej par. Zawsze miałam problem (z resztą do tej pory mam) z rozmiarem, gdyż noszę 35 (szpilki) bądź małe 36 (płaskie) i pomimo tego, że w sklepach jest butów od groma, to ja niestety nie zawsze mogę coś kupić:/ A jeśli już coś dostanę w moim rozmiarze, to mój narzeczony pyta, po co mi kolejna para (ach ci faceci:P) ;)

Tak czy siak moja kolekcja powiększy się już w tym tygodniu, gdyż kolejna para (białe trampki) już 'idzie' do mnie pocztą;)

1. kozaki płaskie




2.  kozaki na obcasie


3. botki


4. sportowe


5. klapki/sandały


6. baleriny


7. i to co uwielbiam- szpilki <3


+ wężowe szpilki (zdjęcie z mojego konta allegro, gdyż wystawiłam je na sprzedaż, a potem rozmyśliłam się:P)


+ gumiaki "w krokodyla" (:P), o których na śmierć zapomniałam;)




Razem 70 par ;)

Ps. Nie mam ulubionej pary, każdą lubię tak samo:)





1 komentarz:

  1. a moja mama powtarza że mam za dużo butów :) super!! Czekam na aktualizacje :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...