Strony

czwartek, 30 sierpnia 2012

Stuff from Primark

Cześć,

Jak już wczoraj wspominałam, dziś chciałabym Wam pokazać, co kupiłam sobie w Anglii.
Wszystkie rzeczy nabyłam w Primarku, a to dlatego, że bardzo lubię ten sklep i tylko tam chciałam zrobić zakupy:) Ponadto nie przepadam za bieganiem po sklepach, a jak mam obrany jeden, to nie jest to takie męczące, jak chodzenie bez celu w poszukiwaniu "czegoś" po wszystkich możliwych.
Akurat w Wielkiej Brytanii udało mi się trafić na końcówkę "Summer sale", więc część rzeczy jest z przeceny (z czego bardzo się cieszę), a część pochodzi z nowej kolekcji:D
Efekty mych zakupów możecie zobaczyć poniżej;)
 A już jutro nowy post ze stylizacją, w której główną rolę grają lordsy;)


błyszczyk w kredce 6,90£
farbka do ust Sleek 5,99£
(akurat tego nie kupiłam w Primarku, ale też zostało zakupione w UK)


torba 12£


baleriny- miętowe 2£ %, granatowe 6£ %


lordysy 10£, baleriny 3£%


oba topy po 1£%


limonkowe rurki 3£%


koszula mgiełka 5£%


pidżama 5£


top 3£%


sweterek 12£


koszula jeansowa 10£


bandamy- koronkowa 1,5£ ; czarna 0,5£%


prezenty od kuzynki:)



A Wy ostatnio coś fajnego kupiłyście??:) Pochwalcie się w komentarzach:)

3 komentarze:

  1. Świetne shoppingowe łupy! Koszula, spodnie, buciki <3
    Ja właśnie pakuje się na urlopowy wyjazd i zamierzam się "obłowić" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice stuff!!! Love the loafers ;-)
    Follow you now!!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Follow you now on Facebook i mean ;-)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...