Strony

środa, 29 sierpnia 2012

UK 2012 (many pictures)

Hej:D

Wczoraj w nocy wróciłam z podróży do Wielkiej Brytanii.
Mieszka tam moja kuzynka i Jej rodzina. 
Wraz z narzeczonym wybraliśmy się do Nich w odwiedziny.
Byliśmy w Londynie, zwiedziliśmy także Windsor.  
Zrobiłam również "małe zakupy", ale o tym będzie w jutrzejszym poście;)
To była moja trzecia wizyta w UK, ale najmilej ją wspominam.

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, a na końcu wpisu znajduje się filmik:)

Ps. Dziękuję za tyle ciepłych słów pod dwoma ostatnimi postami, muaaa:*



 







































































6 komentarzy:

  1. Masz śliczny kolor włosów no ale już to pisałam.
    Uwielbiam podróżować dlatego zazdroszczę takiej wycieczki.
    Na zdjęciach same pyszności ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia:)
    Nie pogardziłabym wycieczką do Anglii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna fotorelacja z Londynu.Nieukrywam ze chcetnie by sie tam wybrala chocby na weekend ;D

    fajny blog,wiec obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z chęcią bym wróciła, ale podróż autem męczy, a loty są dość drogie:P Tak czy inaczej za rok mam nadzieję wybrać się po raz kolejny:)

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...