Strony

poniedziałek, 10 września 2012

CALZEDONIA

Hej:)

Chciałam Wam dziś pokazać moje cudeńka, które kupiłam w Calzedonii:)
Pewnie pomyślicie sobie "Po co jej bikini, gdy jesień tuż za pasem"?? 
Otóż we czwartek lecę na 2 tygodniowe wakacje, stąd mój zakup.
Napiszę Wam tylko, że szłam z zamiarem kupna jednego bikini, gdyż nie ukrywajmy, stroje kąpielowe są tam dość drogie. Na przeceny nie liczyłam, ponieważ mamy już wrzesień (większość wyprzedaży już się skończyła). 
Jednak nie w Calzedonii!!:D 
Nie mogłam uwierzyć, gdy pani ekspedientka (swoją drogą baaardzo miła), ile kosztuje 1 komplet po przecenie;) Z racji tego, że cena była kusząca + ja nie mogąca się wiecznie zdecydować Waga, kupiłam 3. W sumie cena 3 kompletów bikini po przecenie wyszła mnie jak cena 1 kompletu po cenie regularnej. Jestem mega zadowolona:) Przynajmniej będą już na drugi rok:)

A czy Wy macie w swojej kolekcji jakieś bikini firmy Calzedonia??:) Pochwalcie się:) Jeśli nie, to jaką firmę preferujecie??:)














10 komentarzy:

  1. Super ;) Chętnie też sprawiłabym sobie takie, ale pewnie nie byłoby mojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ja też sądziłam, że będą już poprzebierane i nie będzie mojego rozmairu, ale zdziwiłam się;) Były i nawet był dość duży wybór, jak na końcówkę wyprzedaży:)

      Usuń
  2. those bikini's are awesome!


    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. musisz zobaczyc w pasmanteriach albo sklepach z handmade :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się też bym nie mogła się zdecydować na jeden, wszystkie sa śliczne.

    A gdzie się wybierasz?;) udanego urlopu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, zwłaszcza 2 i 3 podobają mi się najbardziej ;)
    jaka była ich cena?

    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny góry wahają się od 34,90zł do 45zł (w zależności od modelu); natomiast każdy dół kosztuje 24,90zł;)

      Usuń
  6. Pretty bikinis :)

    Visit my blog and become a follower if you want
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stroje. Wszystkie majteczki brazyliany- cudownie. Ciekawe jak się prezentuja na ciele? czy jesteś zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona;] a jak wyglądają mozna zobaczyc w poscie z Egiptu;]

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...