Strony

niedziela, 30 grudnia 2012

Reindeers on my sweater

Hej:)

Sweter, który dziś Wam prezentuję w stylizacji, jest jednym z moich ulubionych. Długo na niego chorowałam, aż w końcu doczekałam się przeceny i go kupiłam jakiś czas temu:) Jest mega ciepły, stąd przy obecnej (nie zbyt mroźnej) temperaturze idealnie komponuje się z kamizelką:) Połączyłam go z jeansową mini oraz szaro-brązowymi dodatkami.

Jak Wam się podoba dzisiejszy zestaw??:)


PRZYPOMINAM O KONKURSIE KLIK :)















sweter- Reserved
mini- sh
czapka- nn
kamizelka- partnersa.pl
top- H&M
torebka- allegro.pl
kolczyki- Rossmann
buty- CCC
rajstopy, zakolanówki- Gatta


8 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) lubię takie zakolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw,bardzo mi się podoba :)
    sweterek jest świetny
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:) a kamizelka genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz zapraszam do mnie http://youbringthelove.blogspot.com/:D

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz przepieknie;)
    futerko cudowne;d

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...