Strony

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Never give up

Niedługo mój blog będzie obchodził 2 urodziny. Wiele razy w trakcie jego prowadzenia miałam ochotę dać sobie spokój.
A to dlatego że początkowo zdjęcia były nie takie, później przez niemiłe komentarze, a następnie przez brak czasu.
Jednak za każdym razem stwierdzałam, że tak naprawdę to jest moja jedyna odskocznia od życia codziennego i dlaczego miałabym z tego zrezygnować?? Tylko dlatego, że ktoś lubi sobie ponarzekać?? O nie, nie ze mną te numery;)

Prowadzenie bloga daje mi ogromną radość. Mam stałych czytelników, choć jest ich niewiele, ale mnie nie o to chodzi. Robię tutaj to, co lubię i mam nadzieję, że będę to robić jeszcze przez długi czas:)

A tymczasem zapraszam do obejrzenia kolejnej stylizacji;)










fot.P:*

bluzka- Extravaganza | spódnica- Stradivarius | naszyjnik- Reserved | rajstopy, kolczyki, bransoletki- Orsay | torebka, botki- allegro.pl |  zegarek- Parfois

20 komentarzy:

  1. Bo najważniejsze jest nie przejmować się innymi i nigdy się nie poddawać :) Świetna spódniczka btw :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie przejmuje i nie przejmowałam, jedynie zastanawiałam się, jaki jest sens prowadzenia bloga:P Mam twardą skórę, więc negatywne komentarze mnie nie ruszają:) Ps. Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  2. Tworzysz bardzo ładne stylizacje! Nie przejmuj się niemiłymi komentarzami, ważne jest, abyś robiła to co kochasz :)
    Mam nadzieję, że jeszcze długo będę mogła oglądać twoje posty...

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny zestaw, spodniczka przecudna ;-) buzki

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik przecudowny ! ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć preferuję zupełnie inny styl, to czasem tu zaglądam. Mimo to brawa za odwagę, wytrwałość. Ja rozpoczełam przygodę z blogiem rok temu i szybko ją zakonczyłam po jednym poście. powodzenia i samozaparcia;) M.

    OdpowiedzUsuń
  6. i świetnie, że zostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, jestem w trakcie remontu, śledzę Twojego bloga i zobaczyłam "nowe tło Twoich stylizacji" mianowicie strasznie podobają mi się te drzwi i płytki które masz chyba na korytarzu. Proszę Cię powiedz jaka to marka i nazwa i wymiary płytek, STRAAAASZNIE mi się podobają ;D z góry dziękuję za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa;) Jeśli chodzi o płytki, to mam położony ten gres http://www.castorama.pl/gres-polerowany-60-x-60-cm-pop-art-white-1-44-m2.html , a drzwi także zostały kupione w casto, ale nie pamiętam nazwy;/ Musiałabyś zerknąć u siebie w mieście, na pewno będą:)

      Usuń
  8. Mam słabość do tego naszyjnika:)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...