Strony

czwartek, 9 lipca 2015

The cobalt jumpsuit


Na facebook'u pisałam Wam, że przedstawię historię tego kombinezonu.
Nie jest jakaś specjalna, ale pochwalić się muszę.

Koleżanka koleżanki wylicytowała go na allegro:P W sumie to nie jej rozmiar, bo 32, ale łudziła się, że się wciśnie,
jednak rzeczywistość okazała się zgoła inna:P Dała go więc do przymierzenia koleżance,
ale na nią z kolei był za ciasny w biuście. Przyniosła go więc mnie, a że ja mała jestem, w cycku za dużo nie mam,
to po przymierzeniu okazał się idealny:) Musiałam tylko skrócić nogawki, ponieważ były za długie.
No ale za 10zł to aż żal było go nie wziąć:)

Co sądzicie??:)














fot. P

kombinezon- nn | torebka, zegarek- Parfois | kolczyki- Rossmann | sandały- Zara

6 komentarzy:

  1. Wyglądasz swietnie ;) sama bym taki kombinezon kupiła ! Bardzo fajnie tez dobrane dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like very much this jumpsuit. It looks so adorable on you and is perfect with your beautiful red sandals and your bag! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina wyglądasz rewelacyjnie, świetnie ci w chabrowym kolorze. Nie zmienia to jednak faktu, źe ja nie lubię kombinezonów, ale o tym pisałam, gdy miałaś na sobie w innym kolorze. Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że jest idealny :-) A historia bardzo ciekawa ;p Fajnie, że udało Ci się z tym kombinezonem :-)
    Świetnie dobrane do niego buty i torebka. Kolorystycznie też ^^
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...