Strony

piątek, 11 grudnia 2015

The long coat


Długo zbierałam się, by kupić długi, prosty, szary płaszcz. Jednak u nas nic nie mogłam znaleźć.
Z pomocą przyszło Shein, gdyż to właśnie tam wyszukałam ten, który widzicie na zdjęciach.
Co prawda teraz stwierdzam, że jest ciut za długi i będę musiała go skrócić o jakieś 10-15cm,
a z pozostałego materiału zrobię pasek, jeśli się uda:) Z racji tego, że nie jest on zapinany,
będzie to idealne rozwiązanie;) A co sądzicie o całości??












płaszcz- Shein | golf, chusta- F&F | spodnie- Pimkie + DIY | botki- Pull&Bear | kolczyki- Sinsay |
torebka- paulinaschaedel.com | zegarek- Parfois

5 komentarzy:

  1. Totalnie mój styl ! Przepiękny płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentujesz bardzo stylowo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszcz wygląda świetnie, a dorobienie do niego paska to fajna opcja

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice coat and jeans :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...