Strony

piątek, 29 stycznia 2016

Grey sweater dress


Która z nas nie kocha szpilek??
Jak każda kobieta uwielbiam buty na wysokim obcasie, jednak z wiekiem zwracam uwagę, aby ten był wysoki
ale zarazem stabilny oraz wygodny. Trochę obawiałam się kupna tych kozaków, gdyż nie mogłam sprawdzić
stabilności obcasa, ale zaryzykowałam i to był strzał w dziesiątkę. Mogłabym w nich chodzić codziennie:)

Dziś połączyłam je z szarym sweterkiem z dużym golfem.
Jak Wam się podoba całość??:)













fot. Ola, obróbka- ja
 
sweter- selfieroom.pl | kozaki- renee.pl/Vices | pasek- Reserved | kolczyki- Rossmann | rajstopy- Biedronka |
bransoletki- nn | top- H&M | torebka- Mohito

3 komentarze:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...