Strony

poniedziałek, 8 lutego 2016

Khaki and maroon


Nigdy nie lubiłam zimy. Tęsknię za wiosną.

Brakuje mi długiego dnia, możliwości wygrzewania się w słońcu.
Tego wiosennego powietrza zza okna, gdy siedzę w biurze.
Tego że nie muszę nakładać na siebie warstw i martwić się, czy aby dziś nie spadnie śnieg.
Chciałabym już móc założyć szpilki, podobnie jak w dzisiejszej stylizacji.

Mam nadzieję, że już niedługo na dobre zrobi się ciepło i nadejdzie prawdziwa wiosna:)
A Was zapraszam do obejrzenia zdjęć;)















fot. Ola, obróbka- ja
 
spodnie, bluzka- Stradivarius | kolczyki- Rossmann | bransoletki- nn | zegarek, torebka- Parfois | szpilki- Vices

7 komentarzy:

  1. pięknie połączyłaś kolory:) ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie to wyszło :) ja lubię warstwy i zimę też lubię, ale nie cierpię szalejącego wiatru, deszczu i chlapy.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra dupcia <3 :D :** piekny zestaw, ale to juz mowilam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. It doesn´t get any better. Absolutely stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mam takie pytanie czy zgodzisz sie abym mogla wykorzystac twoje jedno zdjecie tych szpilek z posta jako zdjecie profilowe na swojej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrana stylizacja :) Szpileczki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie dobrane kolory i cudne szpilki! :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...