Strony

wtorek, 29 marca 2016

Fit rafaello


Ostatnio mało jest mnie na blogu, więc żeby nie było za dużego przestoju, dziś wjeżdża przepis na rafaello z kaszy jaglanej.
Co prawda przepisy które mam jeszcze w zanadrzu były z czasów, kiedy nie liczyłam kalorii, ostatnio jednak zaczęłam to robić,
gdyż mam rozpisaną dietę na masę:P

Dlatego też jak już będą pojawiać się te nowe, będzie podane makro (białko/węglowodany/tłuszcze), ale na pewno dam Wam znać.
Póki co mam jeszcze kilka nieopublikowanych 'starych' przepisów:P


Składniki:
 200gram kaszy jaglanej
400ml mleczka kokosowego
100gram wiórek kokosowych
1 laska wanilii
migdały
4 łyżki erytrolu
1 łyżka pasty kokosowej (opcjonalnie)
miarka odżywki białkowej o smaku kokosowym (opcjonalnie)

Przygotowanie:
1. Kaszę gotujemy do miękkości wraz z mleczkiem kokosowym, wanilią i erytrolem.
Jeśli kasza wchłonie całe mleczko, ale nie jest jeszcze miękka, można dolać mleczka bądź wody
i gotować dalej. Jeśli kasza jest mało słodka, można dodać jeszcze erytrolu.
2. Gdy się ugotuje, blendujemy ją i dodajemy 50gram wiórek kokosowych oraz pastę kokosową.
Całość mieszamy i dajemy masie ostygnąć.
3. Następnie z powstałej masy formujemy kulki i w środek każdej wkładamy po migdale.
4. Na koniec każdą kulkę obtaczamy w wiórkach, a gotowe wkładamy do lodówki (przechowujemy je także w lodówce).


Smacznego:)

1 komentarz:

  1. Czy Ty zawsze musisz narobić nam smaka!? Haha
    Z checia byśmy teraz zjadły takie fit rafaello! :D

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...