Strony

środa, 12 października 2016

Spring, not Autumn


Dzisiejszy zestaw praktycznie w całości nie moich kolorach, ale coraz bardziej zaczynam przekonywać się
do pudrowego różu. Co prawda w takiej kolorystyce czuję się bardziej, jakby była wiosna niż jesień,
ale może właśnie dzięki temu zniosę jakoś te deszcze :P

A Wam jak się podoba całość?? :)

















fot. Ola, obróbka- ja

golf, chusta- Stradivarius | jeansy- Pimkie + DIY | torebka- Parfois | płaszczyk- allegro.pl | buty- deezee.pl |
zegarek- Michael Kors | bransoletka- Ami Bijoux

8 komentarzy:

  1. Mega! Pudrowy róż to najpiekniejszy kolor :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Od razu w oko wpadł mi zegarek, tak myślałam że to MK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So pretty! I love the shoes!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolorystyka! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują Ci takie barwy pastelowe, noś je jak najczęściej :) podoba mi się kolorystyka szalika <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz że mi się podoba ze względu na kolory :P choć Ciebie nie wyobrażam sobie w pastelach cały czas bo już się przyzwyczaiłam, to mimo wszystko Ci pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk i torebka genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Te czarne paznokcie i widoczne żyłki to najseksowniejsze co widziałem :O Do tego dochodzi ta idealna figura i rude włosy aww. prawdziwa seksowna kobieta, najseksowniejsza, nie znam lepszego bloga i instagrama. wiecej takich widocznych żył na dłoniach i wiecej czarnego lakieru zdecydowanie!!! jestes najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...