Strony

środa, 22 marca 2017

The black vest


Tak naprawdę kamizelka, którą widzicie to płaszcz tyle że bez rękawów :) Długo takiej szukałam, ale niestety wszystkie,
które mi się podobały, były drogie. Jedną nawet udało mi się dostać w sh, ale nie było do końca to, czego chciałam.
Tę upolowałam całkiem przypadkiem na wyprzedaży. Pomimo że jest to płaszcz, to nadto się nie zastanawiałam, czy ją wziąć,
zwłaszcza że kosztowała 1/4 ceny (50zł). Jest elegancka i na pewno długo mi posłuży ;) 

Co sądzicie?? :)














fot. Ola, edit- ja

szpilki- deezee.pl | sukienka- New Look (sh) | kamizelka- F&F | torebka- TK Maxx | okulary- paczepacze.pl |
kolczyki- nn | zegarek- Parfois | choker- Shein

5 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, ta sukienka wygląda na Tobie bosko ! Ja swoją kamizelkę robiłam z marynarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwień świetnie dopełnia całość:)
    pozdrawiam serdeczne :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz niesamowicie w tej stylizacji
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu te seksowne dłonie z żyłkami i ten czerwony lakier mmmm

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...